فهرست مطالب
سوالات متداول سفارش
اگر قصد خرید از گروه صنعتی شکاری را دارید و تا کنون به پاسخ خود نرسیده اید در ادامه به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد
چطور از فروشگاه خرید کنم؟
هم از طریق سایت و دیگر راه های ارتباطی و هم به صورت حضوری در محل کارخانه در خدمت مشتریان گرامی گروه صنعتی شکاری هستیم
آیا امکان کنسل کردن سفارش ثبت شده وجود دارد؟
بله
آیا امکان خرید اقساطی از گروه صنعتی شکاری وجود دارد؟
بله با توجه به قیمت متفاوت محصولات و امکانات مشتری شرایط اقساطی متنوعی وجود دارد
آیا قابلیت پرداخت در محل خریدار وجود دارد؟
بله
زمان رسیدن کالا به مشتری از لحظه سفارش چه مقدار می باشد؟
بسته به نوع کالا و حجم آن با توجه به محل مشتری و روش انتخابی مشتری جهت ارسال متغیر می باشد ، البته پس از ثبت سفارش نهایی مشتری محصولات در همان روز آماده ارسال می شد
آیا امکان تغییر آدرس تحویل پس از سفارش کالا وجود دارد؟
بله
چگونه میتوانم سفارش خود را پیگیری کنم؟
به وسیله شماره پیگیری فاکتور خرید گروه صنعتی شکاری شما عزیزان را از روند ارسال محصولات در لحظه مطلع می نماید.
هزینه ارسال سفارش چه مقدار است؟
هزینه ارسال بسته به روش انتخاب شده توسط مشتری وابسته می باشد لذا ارسال توسط پست پیشتاز یا ارسال از طریق باربری شهری یا بین شهری و ... متناسب با شرکت مربوطه متفاوت خواهد بود.
آیا بعد از سفارش می توانم محصولی را در سفارش حذف یا اضافه کنم؟
بله امکان ویرایش فاکتور قبل از ارسال به مشتری وجود داد
سفارش به چه شهر هایی ارسال می شود؟
گروه صنعتی شکاری در تمام نقاط ایران آماده ارائه محصولات و خدمات به شما عزیزان می باشد
چگونه اطمینان داشته باشم پس از خرید محصول به دستم می رسد؟
گروه صنعتی شکاری شما عزیزان را لحظه به لحظه در روند ارسال مطلع می نماید و مشتریان گرامی می توانند به صورت حضوری شاهد روند تکامل و ارسال محصولات در محل کارخانه باشند
راه های ارتباطی مشتریان پس از خرید محصول چه می باشد؟
مشتریان می توانند از طریق سایت و شبکه های اجتماعی و عضویت در باشگاه مشتریان با گروه صنعتی شکاری در ارتباط باشند و حتی در محل کارخانه به صورت حضوری پذیرای مشتریان گرامی می باشیم
از زمان اعلام خرابی چه مقدار زمان می برد تا جهت سرویس ماشین آلات برسید؟
پس از درخواست مشتری، بلافاصله برنامه ریزی جهت اعزام نیرو به محل مشتری صورت می پذیرد و در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان عزیز خدمات رسانی خواهد شد
آیا بروز رسانی و پشتیبانی رایگان برای محصولات وجود دارد؟
بله
سوالات متداول در مورد گروه صنعتی شکاری
گروه صنعتی شکاری همواره به دنبال ارائه محصولات بروز و برتر می باشد
چطور می توان به گروه صنعتی شکاری اعتماد کرد؟
با بررسی کانال رضایتمندی مشتریان و توجه به سوابق درخشان گروه صنعتی شکاری در زمینه تولید و خدمات صنعتی می توان میزان اعتماد به شرکت را متوجه شد
آیا محصولات شما دارای گارانتی معتبری می باشد؟
بله محصولات تولیدی گروه صنعتی شکاری به مدت 18 ماه توسط خود مجموعه گارانتی می باشد.
آیا به صورت عمده و با قیمت همکار از گروه صنعتی شکاری می توان خرید کرد؟
بله
آیا امکان خرید حضوری از گروه صنعتی شکاری وجود دارد؟
بله گروه صنعتی شکاری آماده ارائه خدمات حضوری در کارخانه می باشد
خدمات پس از فروش شما تا چه مدت ادامه دارد؟
به مدت 10 سال خدمات پس از فروش و از لحظه خرید و پس از آن می توانید از شرایط ارتقاء محصولات بهره مند شوید
آیا محصولاتی که از شما خریداری می کنم امکان ارتقاء دارند؟
بله گروه صنعتی شکاری تلاش می کند تا پیوسته به ارتقاء محصولات تولیدی خود و رضایت حداکثری مشتریان بپردازد
ضمانت محصولات شما چه مواردی را شامل می شود؟
ضمانت محصولات تولیدی به مدت 18ماه بدون قید و شرط و 100% توسط گروه صنعتی شکاری انجام می شود
آیا تعمیرات و عیب یابی محصول در محل مشتری انجام می شود یا باید دستگاه به کارخانه منتقل شود؟
با توجه به توانایی و درخواست مشتری در صورت امکان به شما جهت رفع اشکال آموزش غیر حضوری داده می شود و در صورت نیاز مشتری نیرو به سمت محل مشتری اعزام خواهد شد
آیا پشتیبانی نرم افزاری هم برای مشتریان انجام میشود؟
بله
آیا بسته های حمایتی و تخفیف برای مشتریانی که دستگاه خریداری میکنند وجود دارد؟
بله
آیا پشتیبانی نرم افزاری برای مشتریان رایگان است؟
بله